VideoHelp Forum

+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6
  1. Can i make from my photo's in jpeg format,a vcd to play im my dvd player

thx for the long distance answer
    Quote Quote  
  2. hoi,

ja, gewoon nero openen en voor de videoCD keuze kiezen.
    sleep de foto's die je wil naar het lege vak en selecteer daarna al de foto's, dan met de rechtermuisknop klikken zodat je de keuze kan maken hoe lang de pauze moet duren tussen elke foto.
    Ik raad aan om deze pauze niet te groot te maken want vijf seconden is al meer dan genoeg.
    Daarna gewoon branden en klaar is kees
    met vriendelijke groeten uit Antwerpen, dus toch niet zo ver weg.
    TC
    Quote Quote  
  3. he top man ik ga het gelijk proberen,alleen lees ik op deze site wel eens waarschuwingen dat nero conflicten geeft en dat ze liever fireburner of zo iets gebruiken,of denk je dat het geen probleem geeft ik heb namelijk al easycd creator er op staan,de normale versie daar kun je dus niet mee vcd's maken

mzl twiggy
    Quote Quote  
  4. hey,
    tja, iedereen heeft wel eens problemen met het ene of het andere programma maar voor mij persoonlijk heeft nero nog nooit problemen opgeleverd, trouwens, ik denk dat de meeste mensen hier op dit forum nero gebruiken (versie 5.5 of hoger) omdat het zo gemakkelijk is.
    Ik zou zeggen, probeer maar en je zal zien dat het werkt.
    Het enigste probleem is dat je met nero geen achtergrond muziek ofzo kan opzetten, maar dan heb je weer andere programma's en een hoop meer werk nodig.
    groeten
    TC
    Quote Quote  
  5. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiigggghhhhtttt
    Quote Quote  
  6. I wishin I kood readn dis posten.

Damn I wish I could read Dutch. :P
    Quote Quote